חסר רכיב

לקיבוץ כדרים דרוש/ה מנהל/ת קהילה

לקיבוץ קדרים דרוש/ה מנהל/ת קהילה הגדרת תפקיד מנהל/ת הקהילה 1. אחריות לניהול השירותים המוניציפאליים, ענפי השירות, ועדות, מוסדות ציבור. 2. ניהול ארגוני, כלכלי וחברתי של פעילויות הקהילה. 3. אחריות לשיפור מתמיד ברמה ואיכות השירות לחבר ולאיכות החיים בקיבוץ. 4. אחריות לכל הפרויקטים של הקהילה כפי שיוגדרו ע"י המזכירויות והאספות מעת לעת. 5. אחריות על שיפור האקלים החברתי בקהילה וגיבושה. 6. אחריות על גישור ופישור במחלוקות שיש בהן היבטים חברתיים משמעותיים. 7. אחריות על פרויקט הקליטה וההרחבה. 8. אחריות על פעילות הועד מקומי (מזכיר ועד מקומי). 9. אחריות על חשבונות הבנק של הקיבוץ והאגודה הקהילתית ותזרים המזומנים - גיזבר הקיבוץ. 10. אחריות על חברת חלוקת החשמל של קדרים. 11. אחריות לנכסי הקיבוץ – טיוב וניהול. 12. סיוע בפתרון בעיות חברתיות והתמודדות עם אתגרים חברתיים כגון: קשיים כלכליים של חברים, סכסוכים ומחלוקות, עמידה בתקנונים וכדומה. 13. הכתובת לפניות חברי הקהילה בנושאים אישיים וחברתיים. כישורים וניסיון נדרשים: • יכולת ביצועית מוכחת וניסיון מוצלח בניהול פרויקטים. • יכולת מוכחת בהתמודדות מוצלחת עם אתגרים בעלי השלכות חברתיות. • הכרות עם מערכות קיבוציות- ניסיון בתפקיד דומה בקיבוצים- יתרון. • יכולת הובלה והטמעה של תהליכי שינוי מתמשכים. • ניסיון בניהול שירותים מוניציפאליים. • יכולת מוכחת בניהול תקציבים וכ"א בהיקף הקיים והצפוי בתקופת פעילותו. • ניסיון בקריאה ויישום דוחות כספיים. • כושר ביטוי בכתב ובעל פה. • יחסי אנוש טובים ויכולת לעבוד בצוות. יתרון: - השכלה מתאימה בתחומים חברתיים (לרבות בוגר קורס מנהלי קהילה). - ניסיון קודם בניהול קהילה וקיבוץ. היקף משרה: עד 70% . אורך קדנציה: שנתיים (עם אופציה להארכה בקלפי, ללא מכרז בשנתיים נוספות). עד 2 קדנציות. כפיפות ארגונית: ועד הנהלה של הקיבוץ וועד הנהלה של אגודה קהילתית הצעות למועמדות יש להגיש למייל: kadarim@kadarim.org.il
חסר רכיב