קיבוץ גדות
קיבוץ גדות
חסר רכיב

מודעות בנושא: מש"א
להוספת מודעה יש לבחור לוח

הוספת מודעה
לוח: כללי; מש"א
18 אוגוסט 2019 קול קורא חיצוני להצעת מועמדות לתפקיד יו"ר קיבוץ כפר-סאלד יעוד: הנהגה והובלה של הקיבוץ בתחום הכלכלי והחברתי. תפקידי יו"ר קיבוץ: 1. זימון, ניהול וקביעת סדר יום לישיבות מנהלת הקיבוץ. 2. יו"ר אסיפת אחזקות. 3. אחריות על סדר היום של האסיפה, באמצעות המנהלת והצגת הנושאים הדורשים את הכרעתה. 4. אחריות על גיבוש ובקרה של מדיניות הקיבוץ לטווח הקצר ולטווח הארוך בתחום הכלכלי ובתחום החברתי. 5. העמדת תוכנית עבודה שנתית ותקציב שנתי והצגתה בפי מנהלת ואסיפת הקיבוץ. 6. הצעת הצעות לשינויים במבנה הארגוני ובתקנוני התאגידים והקיבוץ. 7. לפעול למקסום העסקים הקיימים בקיבוץ. 8. לפעול לפיתוח, הגדלה ומיצוי ההזדמנויות העסקיות של הקיבוץ. 9. לכוון, להנחות ולפקח על עבודת בעלי התפקידים המרכזיים (מנהל קהילה, גזבר, מנהל עסקי). 10.לפעול לשיפור ביצועי ענפי העסק והמערכת הכספית. 11. ביצוע תהליכי בקרה על פעילות הקהילה והמערכת העסקית. 12. ייצוג הקיבוץ ועסקיו ברשויות חיצוניות. 13.לפעול לחיזוק המנהיגות הפנימית של הקיבוץ. 14.בחינת חלופות שונות לשיפור המצב החברתי. 15.הטמעת תרבות ארגונית בפעילות הקהילה. 16.לפעול להתייעלות בענפי הקהילה. 17.לפעול לשיפור הביטחון הסוציאלי של החברים. 18.לפעול לשיפור המצב הדמוגרפי. 19.לפעול להסדרת מקרקעי הקיבוץ בהתאם להחלטות רשות מקרקעי ישראל. 20. אחריות על עמידה בנהלי הרשם ודרישות החוק. כישורים נדרשים: ניסיון קודם בתפקיד יו"ר (כלכלי וחברתי) של לפחות 5 שנים . ניסיון קודם בתפקיד מנהל קהילה/עסקים (יתרון). ניסיון ניהולי רחב בקיבוץ מתחדש. הבנה וניסיון בנושאים עסקיים, כלכליים וחברתיים ובהובלת תהליכים קיבוציים. הבנה בקריאת דו"חות וניתוחם. ראייה מערכתית: ראיית הקיבוץ המתחדש כמקשה אחת של עסקים וקהילה. יושר, אמינות, דיסקרטיות מחויבות - יחסי אנוש ותקשורת טובה עם מוסדות, מנהלים, וחברי קיבוץ. יכולת עמידה בלחצים ויכולת עבודה עם כפיפים. אסרטיביות ויזמות בנושאי צמיחה כלכלית וחברתית. ניסיון בביצוע תהליכי צמיחה דמוגרפית, קליטה והערכות לבניה . היכרות ועבודה עם מוסדות שלטון אזוריים וארציים. דיווח: לאסיפה ולמנהלת הקיבוץ. תהליך הבחירה: המלצת המנהלת לאסיפה והצבעה בקלפי. היקף משרה: יום בשבוע משך כהונה: 4 שנים תחילת עבודה: מידית קורות חיים יש להפנות לקרן בראליה במייל : Kerenb@KfarSzald.org.il
לוח: מש"א
מכרז ל"אב בית ואיש תחזוקה " בבית הספר יסודי הגומא ב"ניהול עצמי" מועצה אזורית הגליל העליון המכרז מיועד לגברים ולנשים מהות התפקיד שמירה על תחזוקה נאותה של מרחב בית הספר. תחומי העיסוק: א. מתן מענה לפניות בנושאי ציוד, ניקיון, תחזוקה, תשתיות, ליקויי בטיחות ותקלות, בתחום בית הספר . ב. תחזוקת תשתיות בית הספר, ערנות למצבן, פנייה וליווי אנשי מקצוע בטיפול המקצועי בהן לרבות גורמים מהמועצה. ג. אחריות לניקיון השוטף של ביה"ס והשתתפות בניקיונות היסודיים של בית הספר בעת הצורך . ד. פתיחה וסגירה של בית הספר )כיתות לימוד, משרדים וחדרי שירות, שערים(. ה. אספקה והתקנת ציוד בבית הספר כגון תאורה, ציוד חשמלי ועוד, או פנייה לגורמי מקצוע לצורך התקנה . ו. סיוע בשמירה על בטיחות התלמידים . ז. אחריות על נותני שירות, וליווי פרויקטים של בניה/שיפוץ. ח. סיוע בהכנה לטיולים , בפרויקטים ייחודיים ובאירועים בית ספריים. ט. הכנת בת הספר בכל קיץ לפתיחת שנת לימודים מיטבית לפי הנחיית המנהלת. י. ביצוע קניות לבית הספר ושליחויות ע"פ צורך. דרישות:  יכולת טכנית טובה.  יכולת עבודה פיזית ועבודה מאומצת.  עבודה מול גורמים רבים בתוך בית הספר ומחוצה לו.  גמישות בביצוע מטלות מגוונות על פי צרכי ביה"ס והפעילות בו.  שירותיות יכולת עבודה בנועם - עם גורמים מגוונים בתוך בית הספר ומחוצה לו: תלמידים, הורים, צוות, אנשי מקצוע.  היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים , תשס " א .2001  נכונות עבודה בשעות אחה"צ ובימי ו', ע"פ צורך.  ניידות ורישיון נהיגה.  נכונות לעבודה בשעות נוספות. היקף משרה: מלאה כפיפות: מנהל/ת בית הספר תחילת עבודה: 01.08.2019 דרגות: 5 7 מעוניינים יגישו מועמדותם בצירוף קורות חיים עד לתאריך 15.7.19 כתובת : elion.org.il-bs@galiljo חובה לציין את התפקיד המבוקש על גבי קו"ח
לוח: מש"א
מכרז למזכירה ראשית בבית הספר היסודי לב העמק ב"ניהול עצמי" מועצה אזורית הגליל העליון המכרז מיועד לגברים ולנשים מהות התפקיד ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות ותקציביות הנוגעות לעבודת בית הספר ולפי הנחיות מנהל/ת בית הספר. תחומי העיסוק: א. תפעול חשבונות בית הספר במערכת ממוחשבת ייעודית ל"ניהול עצמי" ב. גביית כספים, רכש וביצוע תשלומים, קשר עם ספקים ונותני שירותים, הכנת הפקדות וכיו"ב ג. רישום תלמידים ד. ניהול עדכון ובקרה של מערכות משרד החינוך והתוכנות השונות לרבות נתקר"ב ומפעל הזנה וכולל נוכחות הצוות ומעקב אחר היעדרויות. ה. מעקב אחר ביצוע בינוי והשקעות בית ספריות ו. ריכוז התקשורת הבית ספרית מול נאות מרדכי ז. ניהול תיקי עובדי בית הספר והמורים לרבות קשר עם המועצה ועם משרד החינוך )גזברות וכ"א( ח. ניהול מסמכים ודואר בית הספר ט. מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר י. ניהול הפעילות של מנהל/ת בית הספר יא. תפעול פרויקטים ייחודיים לפי בקשת המנהלת, כגון קשר מול קרן קרב וכיו"ב יב. ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר )והגשת עזרה ראשונה( יג. ניהול מפעל ההזנה ודאגה שיתופעל בצורה ראויה. יד. טיפול בלוגיסטיקה של אירועי בתי הספר כגון טיולים, מסיבות סיום וכיו"ב טו. השתתפות בפגישות עבודה עם ועד ההורים טז. כל סיוע מנהלתי אחר אשר נדרש בהתאם להנחיות מנהלת בית הספר דרישות :  12 שנות לימוד, קורסי מזכירות יתרון. –  ניסיון במזכירות בית ספר יתרון. -  עברית ברמה גבוהה.  יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- OFFICE , יכולת למידה של תוכנות ייעודיות לניהול בית ספר.  שירותיות יכולת עבודה בנועם - עם גורמים מגוונים בתוך בית הספר ומחוצה לו: תלמידים, הורים, צוות, משרד החינוך, מועצה וכיו"ב. היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים , תשס " א .2001 היקף משרה: מלאה כפיפות: מנהל/ת בית הספר תחילת עבודה: 01.08.2019 דרגות העסקה: 6 8 מעוניינים יגישו מועמדותם בצירוף קורות חיים עד לתאריך 15.7.19 כתובת : elion.org.il-jobs@galil נא לציין את התפקיד המבוקש על גבי קו"ח
לוח: מש"א
משאבי אנוש הגושרים יולי 2019 לקיבוץ הגושרים דרוש/ה מזכיר/ה למשרדי ההנהלה תחומי אחריות : ניהול יומנים ופגישות של מנהלי האגודות, הוועדות והתאגידים בקיבוץ. מענה טלפוני למתקשרים לקיבוץ תפעול כל נושא דואר אלקטרוני תפעול מערכות מחשוב בנושאים: הודעות, אנשי קשר, ארגון קבוצות טיפול בנושא דואר ישראל: קבלת דואר וחלוקתו, מעקב רישום חבילות, רכישת בולים וכד' שירותים אדמיניסטרטיביים, הקלדה והדפסות למנהלים ולמערכת אחריות על תפעול המשרדים: קניות, ניקיון, טיפוח. אחריות על הזמנת ציוד משרדי וקשר מול נותני שירותים תיוק מסמכים בתיקיות המנהלים ובמחשב אחריות להקלדת ותיוק פרוטוקולים כולל דיווח לרשויות השונות חברות בצוות חירום יישובי כישורים נדרשים: תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים שליטה טובה במערכות מחשב כלל תוכנות אופיס כולל מצגות – כושר ארגון וסדר לויאליות ודיסקרטיות חריצות ויוזמה היקף משרה: מלא 5 ימים בשבוע תחילת עבודה אמצע אוגוסט – 2019 נא לפנות בצרוף קורות חיים למייל: mashag@hagoshrim.co.il נאוה כהן מנהלת מש"א
לוח: כללי; מש"א
למיגל מכון מחקר מדעי בגליל בע"מ דרוש/ה סמנכ"ל/ית כספים - CFO תיאור התפקיד: 1. אחריות על ניהול המערך הכספי ומקורות המימון של מכון המחקר. 2. ניהול הפעילות הכלכלית של המכון והחברות הבנות לרבות: גזברות, ניהול תקציב ובקרה תקציבית. 3. אחריות מלאה על ביצוע דוחות כספיים שנתיים ותקופתיים. 4. ייצוג המכון והתנהלות מול גורמים ממשלתיים, הרשות לחדשנות, בנקים ורשויות המס. 5. יישום מדיניות ותהליכים פיננסיים חוצי ארגון. דרישות התפקיד: 1. מנהל/ת כספים ראשי/ת במוסד אקדמי או חברת הייטק- 7 שנות ניסיון לפחות. 2. רו"ח מוסמך- חובה. 3. רקע במשפטים - יתרון. 4. ניסיון בהכנת דוחות ביצוע תקופתיים מול קרנות מחקר, מקומיות ובנלאומיות - חובה. 5. יחסי אנוש מצוינים. 6. אנגלית- רמת שפת אם. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. נא לשלוח קורות חיים אל אביב אלבז נודל avive@migal.org.il
לוח: כללי; מש"א

לענפי העץ בקיבוץ דן
דרוש/ה עובד/ת למשרה מלאה
דרישות התפקיד:
ניסיון בתחום החקלאות - יתרון
יכולת עבודה פיזית מאומצת לאורך זמן
נכונות לעבוד שעות רבות לפי צרכי העונה
תקשורת טובה ויכולת עבודה בצוות
למידה מהירה
רישיון טרקטור – יתרון משמעותי!
כפיפות: מנהל

קו"ח יש לשלוח לרביטל זיו, משאבי אנוש בכתובת מייל: hrdan@kibutzdan.co.il
לוח: מש"א
לקיבוץ כפר סאלד דרוש/ה מנהל/ת חינוך הגיל הרך ניהול החינוך לגיל הרך בהיבטים הפדגוגיים, קהילתיים וארגוניים. דרישות התפקיד: • יצירת קשר אישי עם ילדים, הורים וצוות חינוכי • ליווי וחניכה מקצועית של צוותי חינוך • בניית תקציב ותוכנית רב שנתיים תוך הצבת יעדים לפיתוח המערכת בהיבטים השונים שלה. • פיקוח ובקרה על תקציב. • ניהול צוותי העבודה וכ"א כולל קליטת עובדים, קשר שוטף מול המנהלים הכפופים. • אחריות לקיום הדרכה שוטפת לצוותים החינוכיים. • קשר עם גורמי חוץ - משרד החינוך, משרד הכלכלה, מועצה אזורית • עבודה מול בעלי תפקידים ומנהלי ענפים • כפיפות למנהל קהילה כישורים נדרשים: • השכלה אקדמאית רלוונטית בתחומי החינוך/ ניהול • ניסיון תעסוקתי של לפחות 3 שנים בתחום החינוך – יתרון לניסיון קיבוצי, יתרון נוסף לגננת או יועצת פדגוגית • ניסיון בניהול מערכות וצוותי עבודה. • הבנה כלכלית. ניסיון בתכנון וניהול תקציב . • כושר ארגון וניהול. • תקשורת בין אישית טובה. • כושר גבוה לעמידה בלחצים. • פניות ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות. כפיפות – מנהל קהילה. ( צוות איתור יביא המלצתו להנהלת קהילה). היקף משרה – 60-80% במהלך השנה, בחודשים יולי-אוגוסט 100% תחילת עבודה – אוגוסט 2019 קורות חיים נא לשלוח למייל:kerenb@kfarszold.org.il
חסר רכיב